3 načina da optimizujete svoj sajt za marketing

Ovako, kad je vaš sajt pravilno povezan sa društvenim mrežama, vaš digitalni marketing dobija potencijal da raste eksponencijalno. Povećani broj posetilaca, veći broj poseta vaših društvenih platformi i najvažnije, više konverzija (prodaji, poseta sajtu i dr.) su zagarantovani rezultat kvalitetne integracije društvenih mreža i veb stranice.

Tri ključna načina da ostvarite sinergiju vašeg veb sajta i društvenih mreža su:

  1. Adekvatno povezivanje sa društvenim mrežama

Pre svega ostalog, uverite se da su vam društvene mreže adekvatno uvezane sa veb sajtom. Dok je navođenje url-a sajta u “bio” sekciji na društvenoj mreži već učestala praksa, manji je broj onih koje omogućavaju da sadržaj na sajtu bude dostupan za deljenje na društvenim mrežama.

Prvi način omogućava određeni broj novih posetioca sajtu dok drugi način, iako zahteva određenu količinu dodatnog truda oko osposobljavanja sistema za deljenje, ozbiljno povećava šanse da dobijete nove pratioce na društvenim mrežama.

2. Konstantno pravite svež i kvalitetan sadržaj

Pravljenje jedinstvenog, visoko kvalitetnog sadržaja nije bitno samo za dobro rangiranje na guglu već je osnova vaše digitalne marketing strategije.

Ništa ne može tako dobro da poveća svesnost okruženja za vaš sajt ili društvene platforme kao konstantno pružanje interesantnog i jedinstvenog sadržaja.

3. Omogućite interaktivnost

Korisnici su na društvenim mrežama zbog interakcija koje te mreže omogućavaju tako da je od velike važnosti da i vaši sveži i jedinstveni sadržaji uvek budu dostupni za komentarisanje i validaciju.

Za tako nešto će biti neophodan ordeđeni vid registracije na sajtu gde je vaš najbitniji zadatak da taj postupak maksimalno pojednostavite i ubrzate.

Ostavi mail za posebne ponude.


Periodično, sastavljamo određeni broj posebnih ponuda za prijavljene kontakte.

Hvala!

Share This